Famosi E Golosi. Bordbestilling på tlf. 35391891

Vores køkken er baseret på enkle og oprindelige italienske traditioner. Partnerskabet mellem Roberto Balbi fra Emilia-Romagna og Walter Garau fra Sardinien har ført til en mangfoldighed af retter, som vi håber vil blive berømte (Famosi) blandt folk, der sætter pris på god mad (Golosi).


NYHEDER


 

Køkkenet er Ã¥bent hver dag fra kl. 17.00 – 22.00.
Ã…bent for frokost hver dag for mindst 10 personer.
Søndag lukket – dog Ã¥bent for selskaber efter aftale.

Laes mere →

  • “
    Man spiser altid godt på Famosi e Golosi, stemningen er god og servicen altid perfekt. Det er altid en god oplevelse. Manse/ Februar 2026Manse / 27.2026
  • “
    Som altid den bedste oplevelse- dejlig mad og super service. Kommer helt sikkert tilbage igen- og igen- og igen.... Anette/Januar 2026Anette / 17.2026
  • “
    Fantastisk charmerende sted og fantastisk lækker mad og service. Vi skal helt sikker spise der igen, da det bare gjorde være aften helt perfekt. Michael/December 2022Michael / 11.2023
  • “
    Dejlig, veltilberedt, velsmagende og autentisk italiensk mad og et meget fyldigt vinkort, kombineret med høflig og professionel betjening. Vi har været her før og kommer med sikkerhed igen. Hans Henrik/Januar 2023 / 11.2023
  • “
    Famosi e Golosi leverer den perfekte restaurationsoplevelse. Der er meget fint indrettet. Bordene er smukt dækket. Maden er topkvalitet italiensk. Og vinkortet indeholder et rigt udvalg af vine. Lis/Januar 2023Lis / 11.2023
  • “
    Super god, lækker og smuk mad, dejlig vin, fantastisk betjening og stemning. Den samlede oplevelse var over al forventning. Bettina/ Februar 2023Bettina / 11.2023
  • “
    Mad og betjening langt over standard. Lækre og velsmagende forretter. Lækkert lækkert brød og olivenolie i topkvalitet. Hovedretten som ellers er akilleshælen på italienske restauranter var fortrinlig. Mørt, mørt kød, lækre kartofler. til slut tre dejlige små desserter...og esppressoen, vaauw. Jeg kommer bestemt igen og glæder mig til at smage deres spaghetti carbonara. Lisbeth/ August 2018Lisbeth / 28.2019
  • “
    We were passing through the Forum, on April 7th, and we noticed a small restaurant on the street, we entered curiously. We ate 2 courses apiece, and we can say exceptional food, something ITALIAN exists. Pleonox/ April 2019Pleonox / 28.2019
  • “
    Det er altid dejligt at besøge denne dejlige oase her på Frederiksberg. Dejlig mad og meget venlig betjening, tjeneren er fantastisk. Henrik/Oktober 2018Henrik / 28.2019
  • “
    Super aften med gode smags oplevelser, det smagte fantastisk, duftede dejligt. Vi fik antipasti, kalvekød og små desserter, virkelig lækkert. God betjening med anbefaling af dejlig rødvin. Vi kommer helt sikkert igen. Connie/ Maj 2019Connie / 28.2019
  • “
    En meget dejlig italiensk restaurant med en opmærksom og rar vært. Anbefalede en meget dejlig rødvin, lidt i den dyre ende, men absolut pengene værd. Vi vil komme igen. Birgitte/ August 2017Birgitte / 1.2017
  • “
    Det var som at træde ind i en god restaurant i Italien udenfor turistområderne. Opmærksom betjening og veltillavet mad baseret på gode råvarer. Deres antipasti er absolut et must at smage. Rebekka /august 2015Rebekka / 14.2015
  • “
    Utrolig dejlig personlig kvalificeret betjening serveret med afslappet smil og humor. Maden var fremragende. Det bedste italienske brød jeg til dato har smagt. Pris og kvalitet i orden. Stor ros til restauranten. Prøv den !!!!! Jane/ September 2015Jane / 14.2015
  • “
    Super service, det var rigtig dejlig mad. Man får rigtig meget for pengene, og det er ikke sidste gang jeg spiser der....Karina / 18.2014
  • “
    3 Retter. Alle af meget høj kvalitet! Helt hjemmelavet alt sammen. Efter 2 besøg til Rom har jeg prøvet meget rigtig godt italiensk. Dette sted ligger klart op af de bedste jeg har prøvet i Rom! Ekstremt anbefalesværdigt. Scanis /marts 2015Scanis / 17.2014
  • “
    Det var bare en skøn oplevelse med super mad og fantastisk service. Kan virkelig anbefales! Vi fik en rigtig god tre retters menu og et godt glas vin til meget rimelige priser. Jens/ September 2015Jens / 23.2014